12
Vas
10

atnešk man meilės šiandien

True storyBarney Stinson)

Šiandien mano draugė pasipuošė gražiais auskarais. Kadangi esu auskarų maniakė, tą pastebėjau iškart. Paklausiau kokia proga. Sako – “gi mano brangiausiasis pamanė, kad šiandien Valentinas“, suprask the big 14th in vasaris.  Pamanė dėl to, kad Kunigaikštis Vilgaudas šiandien Pilies gatvėje garsiai šaukė ir moteris sveikino su šia kardiologų švente.

Pamaniau – sweetest thing ever!

Reklama

3 Responses to “atnešk man meilės šiandien”


  1. vasario 12, 2010 23:11

    Reiks ir man ryt vykt anu pasidairyt:)

  2. 2 A.Z.
    vasario 16, 2010 02:16

    Dėkui už nuorodas, tad paklausiau ir Vilgaudą, ir Rožytę.


Parašykite komentarą

