30
Gru
09

televizija ir naujienos. naujienos ir televizija

Tiesiog norėjau dviem pavyzdžiais pasidalinti.

Kas nutinka kai NEŽIŪRI televizoriaus

Taigi visas naujienas sužinai kirpykloje!!! Antai, Lietuvos talentai, girdėjau tokia laida yra (kažkada kolega ir ant vedėjos kažkodėl pyko) .. Tiesa, būtų autentiškiau jeigu kiek nors įsivaizduotumėte cituojamą tekstą suvalkietiško kirčiavimo rėmuose, t.y. tęęęskite visas balses. BUS LINKSMIAU!..

Kirpėja: ale kAip faina, kad Mikutis laimĖjo, aš tAip ir manIau.

Klientė: jO jO

Kirpėja: mAn jis tOks fainulka ir jau žino ką su pinigėliais veiks

Klientė: ale man tie invalidai tai nežinau..

Kirpėja: nu čia žiūrovams jau jAusmai sužaIdė, bet nieko jie tę neparodė, nu kAip, talento tai turi, jAu vien tai, kad kartu jie tę kažkaip

Klientė: aš tai dą šokius žiūrėjau

Kirpėja: ale mą faina, kad Šorena (čia vardas jau??). Gruzinukė merginukė. Graži labAi…

T.t. ir pan., toliau dialogas palinko kita kryptim, nes į kėdę sėdau aš ir su manim nebuvo ko kalbėt šia tema ]:)

Kas nutinka kai ŽIŪRI televizorių

OMG! Tagi Majai savo sudėtingo kalendoriaus dėga apskaičiavo, kad 2012 metų, gruodžio 21 dieną bus pasaulio pabaiga! Planetos atsistos į vieną eilę, įvyks stabilizuojantis spindulys ar kažkas panašaus ir katalikams atjos keturi apokalipsės raiteliai.

Kaip ir visos įdomesnės žinios (krizė, naujas gripas, moonlanding etc.) taip ir ši padalija visuomenę į dvi dalis: tikinčiuosius ir skeptikus.

Aš šiuo atveju tikriausiai esu tikinčioji, nes Meksikoje prasidėjęs “kiaulių” gripas yra arčiausiai Majų civilizacijos lokalizacijos ir “jie taip sakė, kad bus”, jų kalendoriaus ratai tsistos ant nulio (Majų kalendorius sudarytas iš trijų ratų) ribos lygiai 21.12.2012; finansų krizė taip pat yra būsimos apokalipsės nuojauta, o 2012 metais labai suaktyvės saulės elektromagnetizmas… Be to NASA nekomentuoja spaudoje pasirodžiusių pranešimų apie Jupiterio dydžio planetą X, kuri skrieja Žemės link.. kodėl nepaneigia?! No comments? Vadinasi jie kažką slepia!!

Aš siūlau televizorių nubausti ir įkišti į muziejų. Kaip gerą prisiminimą…

12 Responses to “televizija ir naujienos. naujienos ir televizija”


  1. gruodžio 30, 2009 23:46

    Tas pliurpimas kirpykloje tai mane ziauriai uzknisa… ypac kai sedziu ir laukiu savo eiles :D Mintiju: “kirpk tu vista greiciau nekudakavus” :D

    Del to maju reikalo tai… Cekuoliu straipsni sian delfyje skaiciau :) Jis mane itikino kad visa tai tiesiog pramanas ir nera ko bijoti :D

    • 2 nassa
      gruodžio 31, 2009 00:00

      :D laukimas kirpykloje kartais būna visai naudingas.. sužinai įvairių dalykų, bet ne vyrams tą suprasti :p

      aš laukiu sekmadienio popietės su Čekuoliu, pasakos apie tai, dėl to specialiai ir straipsnio Delfyje neskaičiau

  2. gruodžio 31, 2009 01:44

    Dėl majų kalendoriaus ir pasaulio pabaigos galiu nuraminti (net nereikės Čekuolio skaityt / žiūrėt): http://www.negerove.lt/2009/12/21/iki-pasaulio-pabaigos-liko-3-metai/

  3. sausio 2, 2010 15:34

    haha. haha.
    Tikinčioji :) Atsiprašau, kad juokiuosi.
    Nėra jokios Jupiterio dydžio planetos, tai yra visiškas bullšitas. Jei būtų tokia planeta, visų pirma, mes ją JAU matytume naktį danguje, ir visai nemažo dydžio. Visų antra, ją astronomai būtų atradę jau prieš 20 metų, jei ne daugiau. Visų trečia – planetos neskraido :)
    Aš esu 100% įsitikinęs, kad nieko nebus. 2000 metų sausio 1 visi dar labiau bijojo, nei dabar majų kalendoriaus. Ale, šampės su drauge tą dieną tikrai išgersiu :)

    • 6 nassa
      sausio 2, 2010 15:52

      juoktis sveika! :D brangus buržujau, čia brainwash’as gi :) didn’t you buy this -> “jie taip sakė, kad bus”
      nemoku dar pakankamos ironijos gaidelės į raštą įpinti. kada nors išmoksiu. bet smagu, kaip žmonės reaguoja :D

      kaip “tikinčioji” turėčiau pasakyti – oi, ačiū kad nuraminote! :D

      • sausio 2, 2010 23:12

        Ne, tai aš suprantu, kad protingas žmogus aklai netikės tom nesąmonėm. Ale, ką aš žinau, kuo tu gali tikėti :) Turiu pažįstamų, kurie prisibijo tos dienos ir užsimena kažką apie skriejančią planetą – tokius pat punkčiukus pasakau :) Dėl visa ko.

      • 8 nassa
        sausio 2, 2010 23:25

        bet man net gražu kai taip panikos apimti žmonės kalba :D būna bent smagu pasijuokt arba pasiduoti panikos jausmui…

      • sausio 4, 2010 00:47

        Jo, mėgstu ir aš paniką. Pvz, esu iki šiol įsitikinęs, kad Kremlius užpuls mus, kaip užpuolė Gruziją. O tą vasarą laksčiau ir rėkiau kaip psichas :)

  4. sausio 4, 2010 13:31

    Burzujau, labiau tiketina, kad visgi ta planeta Nibiru ar kaip ja ten, atsitrenks i mus, nei kad Rusija Lietuva uzpuls ;)

  5. 12 bithuthe
    sausio 4, 2010 13:46

    Kadangi kartu žiūrėjom laidą, tai gale laidos pasakė, kad jokios pasaulio pabaigos nebus. Čia kaip su tuo kašalotu Tiesą buvo galima pasakyt per 5min, bet ale tai laida turi trukti visą valandą. intrigos ir panašiai :)


Parašykite komentarą

