10
Gru
09

žvejo pusseserė beigi šarka

O taip!

Visada sakiau ir sakysiu – tas, kuris myli gėles ar sukuria ką nors gražaus, negali būti blogu žmogumi.

Jeigu žinote, kad Jūsų gydytojas mėgsta užsiiminėti rankdarbiais – Jūs radote auksą! Be to, šiuo konkrečiu atveju, šio kolegos darbų norėjau dėl visai paprastos priešistorės, kai paklaus iš kur juos gavau, atsakymas bus – ne tai dekupažas ir ne, tai ne draugė, o kolega, vaikinas, didelėm, tačiau taikliom rankom, padarė.

Tai buvo mano nuomonė. O štai mano kolegos ketvirtakursio hobis:

Daugiausia kolegiukas gamina museles (žvejai žino kas tai yra).

Šarka

Taip, šiuo požiūriu taip. Auskarai mano silpnybė. Segiu (? tinkamas žodis?) juos kasdien ir kiekvienu labai džiaugiuosi. Ypač tais, kuriuos gaminausi ne pati (tokių vos du…)

Kolegės Daivos dovana:

Na ir mano mėgstamiausi:

7 Responses to “žvejo pusseserė beigi šarka”


  1. gruodžio 10, 2009 22:34

    Tau patiktų Maroke. Milijonai auskarų, ir visi jie kainuoja daugiausiai 3 litus… Mūsuose po 30 pardavinėja tokius pačius. Parvežiau kokių 50 :)

    • 2 nassa
      gruodžio 10, 2009 22:46

      Tai kur jie!?!? Gariūnuos už prekystaliu stovėjai? :D
      Mano draugė, kuri irgi Maroke buvo, aiktelėjo prisiminus mano aistrą ir pasakojo kiek ten visokių auskarų pilna… o aš vis pikčiau ir pikčiau žiūrėjau :D

  2. gruodžio 11, 2009 02:53

    Kur jie? Pas moterį :) Dar nė pusės neišbandė.
    Realiai tai ten pigūs kinietiški auskariukai. O bet tačiau, kai pasirinkimas – milžiniškas, tai tikrai atsirenki daug neblogų. Tokių, kaip tavo mėgstami… apsčiai :) Na, ir dar paerzinsiu – buvau radęs labai gražių iš balto kažkokio kaulo, išraižytų – po 5 lt :D

    Kai važiuosi Marokan – ruošk vietą. Aš net kažkuomet pagalvojau apie kontrobandą ir vėliau čia biznio darymą :)

    • 4 nassa
      gruodžio 11, 2009 08:45

      :D laiminga tavo moteris. bet mano mėgiamiausių savikaina tikrai didesnė nei 3Lt, armatūra taigi sidabrinė, na kai kur varinė.

      Cimbaliukų ir prieskonių šalis, tas Marokas :D

      • gruodžio 11, 2009 17:07

        Na, tiesa, sidarbo nelabai ten rasi. Bet aš (kaip ir mano moteris) nelabai teikiam kažkokią reikšmę sidabrui ar kitam brangiam daiktui. Svarbu, kad gerai atrodytų, o iš ko padarytas, nelabai skirtumas mums. Čia apskritai apie viską :)
        Beje, prieskoniai ten labiau dėl spalvos. Beskoniai visi. Labiau ten mandarinų ir turgaus šalis :)

      • 6 nassa
        gruodžio 12, 2009 12:29

        na, dėl skonio ir prieskonių nesiginčijama :D


Parašykite komentarą

