30
Spa
09

diy: auskarai

cha! Pagalvoju sau, mano atseit profesinis blogas labiausiai traukia “gūglintojus”, kurie ieško dekupažo subtilybių.

Na kągi, duoklę dovanoju. Juokauju! Vakar tiesiog norėjau užsiiminėti rankdarbiais, pamiklinti pirštukus.

Resursai

priemones1. žirklės

2. teptukai – idealiausi minkšti. Teko naudoti šiuos ožkos plauko teptukus. Nelabai man jie patinka

3. Medinukai. Juos man atsiuntė Timas. Tiesa  juos dar padailinau rankiniu ir nerankiniu būdu. Bet kokybe esu patenkinta!

4. akriliniai dažai

5. klijai-lakas. Praktiškai supratau, kad tokio daikto galima pasigaminti ir pačiam, iš lipalo ir lako. pigiau ir konsistencija tenkina. Šis buvo šiek tiek tirštokas. Teko šlapinti vandeniu (nr.8)

6. Vienkomponentis lakas – Crackle (liet. kraklė). Nusivyliau ir šio gaminio kokybe. Lakas nepasidengė tolygiai, krito lašais.. žodžiu. Blogino rezultatą.

7. Plaukų džiovintuvas. Tingintiems laukti rytojaus. Aš tingėjau

9. Servetėlės – įvairiausių galima rasti visuose hoby-shopuose. Seniai norėjau auskarų su natom.Galima pasidaryti pačiam, tačiau reikia rašymo priemonės, kuri atlaikytų laką. Kol kas teko naudotis “gamybinėmis”.

Užtrukau 3,5 val. Viena akim žiūrėjau filmą “The proposal”. Bobiškas vakaras? Negaliu ginčytis.

Eiga

Easy! Nors ir nepatinka man dekupažas. Kodėl tai darau? Nes kai kurie žingsniai įtartinai primena žaisdos sterilizavimo etapus, o pats krapštymasis, jeigu kada nors būsiu chirurgė, tikrai bus į naudą. Žodžiu, plastikos chirurgai jaunins, aš sendinsiu!

Daugiau apie techniką rašiau anksčiau.

Nulakavau

1

Nudžiūvus, užtepiau kraklės. Kai nudžiuvo ir ji tepiau dažus. Dariau su viena spalva. Buvo klaida, nes tikrai reikėjo pagrindo tamsaus, kad sendinimo efektas išryškėtų. Na, pirmas blynas.

“Pasendinus”

2

Išsikirpau skrituliuką iš servetėlės

3Užklijavau tais pačiais klijais-laku, kuriuo ir gruntavau.

Beliko įverti auseles ir viskas

4

Ėmiausi žalių. Pagrindas žalias, po to kraklė ir ant viršaus šviesus sluoksnis akrilinių dažų

5

O, kaipgi be terlionių. Rankdarbiai, užsiėmimas nelabai švarus!

6

Kol skalbėsi kelnės – kavos pertrauka. G-coffee ↓

7

Su žaliais auskarais lygiai taip pat – servetėlė + klijai-lakas+auselė= vualia!

žali auskaraisu natom auskaraikita pusė auskarų

22 Responses to “diy: auskarai”


  1. 1 Timas
    spalio 30, 2009 18:43

    nuostabiai.. itariu kreivoki tie apskritimai is pradziu buvo ane :)?
    uz koki 100 lt gali parduot komplekta manau :)

    • 2 nassa
      spalio 31, 2009 13:31

      buvo šiek tiek, bet aš bėdos tame nemačiau :)
      kur jau 100lt :D aš tiesiog labai norėjau auskarų su natom. Niekur neradau, teko pasidaryt :)

  2. spalio 30, 2009 19:18

    Geras, man labai patiko, bet čiuju jau reikia tuo užsiimti, kad atsipirktu nepirkti originalių auskarų? NOrėčiau pabandyt, o gal padovanosi kokius, ne man aikšku, aš perdavonočiau:DDD

    • 4 nassa
      spalio 31, 2009 13:33

      :) ką žinau, aš jau seniai auskarus pati sau darau. iš akmenėlių, ar tai vilnos. upgrade dabar toks – mediniai. visai įdomu. Terapija tai vadinu.
      Na, atneški man medinį (ar kokį kitą) pagrindą, padarysiu ;)

  3. spalio 31, 2009 16:14

    Aha, rankadarbiai labai gera terapija :). Aš irgi su vilna žaisdavau. Bet dabar kažkaip nekyla rankos… Dekupažo visai norėčiau išmokti, bet vis atidėlioju… Šita technika padarytų auskarų labai gražių yra ;). O šiaip dažniausiai remiu meninkus pirkdama jų rankdarbius…

    • 6 nassa
      spalio 31, 2009 16:16

      vilna jau man atsibodo ;] be to ji reikalauja išskirtinio kruopštumo, kuriam aš neturiu kantrybės :)

      • spalio 31, 2009 18:43

        O aš manau, kad dekupažas jo reikalauja daugiau…

      • 8 nassa
        spalio 31, 2009 18:45

        oi ne ;] gi kai sendini bet kaip daryt gali, dėl to visada pavyksta :) aš net vielą veriu bet kaip, juk senų auskarų efektas :D
        šiaip, nežinau. gal kitos/-i daro ir atvirkščiai. Čia toks mano asmeninis pastebėjimas

  4. liepos 19, 2010 21:59

    o kur pirkai visas dekupazui skirtas priemones ?
    :D

    • 10 nassa
      liepos 20, 2010 11:24

      Kai kurias Vilniuje, ten pilna “hobby shop’ų”, konkrečiai Pylimo gatvėje, netoli stotelės “Vingriai”. o servetėles ir detales auskarams (vinukus ir kabliukus) Silver City’je. ;]

  5. 11 Aušra
    liepos 29, 2010 13:14

    Labai gražu, ir pati ruošiuosi tuo užsiimti, tik turiu vieną klausimą. Jei nepaslaptis, tai kiek suplojai už visas šitas reikalingas medžiagas? ;DD

    • 12 nassa
      liepos 29, 2010 15:25

      ačiū :) hmmm, matai priklauso nuo kiekio kiek pirksi, didesni flakonai kainuoja daugiau, tačiau išeina pigiau. aš pirkau viską mažais kiekiais. Kraklė kainavo apie 9lt, gruntas 18lt, dažus pirkau 8spalvas, akriliniai, apie 12lt (perkant atskirai jie brangesni, be to tie “specialūs” dekupažui visada su antkainiu), juos pirkau dailės parduotuvėj, teptukus taip pat, jie gal po 3lt. Servetėlė paprastai kainuoja 1vnt – apie 1lt. Medinukai, na aš užsiprašiau pas Timą, bet dažnai dabar jų būna mugėse,ar tuose pačiuose hobby-shopuose. neturėtų būti labai brangūs :)
      na lyg ir viskas :)
      sėkmės!

      • 13 Aušra
        rugpjūčio 2, 2010 12:36

        Labai, labai ačiū. Bandysiu viską kuo greičiau susipirkt, nes labai jau norisi greičiau pradėt daryti ;D
        Tau taip pat didžiausios sėkmės, kuriant tokius nuostabius darbus :))

  6. 14 Eglė
    gruodžio 24, 2010 16:33

    man patiko visai. pati darau tokius auskarus. tik žinok, kai priklijuoji, patariu gražiau išlygint servetėles, tada labai gražūs gaunasi. ; }} bet šeip labai patiko, ten kur su užrašu.. x }}

  7. 15 Gabrielė
    sausio 6, 2011 19:48

    Sveika, labai gražiai gaunasi, vasusirašiau ko ir kiek reikia ryt bėgsiu pirktis ir bandyti. :) Turiu tokį, klausimėli. :) Kaip padaryti auskarus su norimu atvaizdu? Pvz: Mačiau nete yra kad gali padaryti su savo šuns paveikslėliu, gal yra kur tokia pamokėjė? Labai praverstu Ačiū. :)

  8. 16 gvineta
    sausio 24, 2011 13:40

    labukas, esu naujoke ir nelabai supratau ka po ko reikia daryti, gal galit padet.

  9. 17 gvineta
    sausio 24, 2011 14:07

    serveteles paprastas nauudojai ar special.?

    • 18 nassa
      sausio 24, 2011 21:56

      Sveika, na išsamiau aprašyti tikrai negaliu ;) internete pilni forumai detalesnės info. Aš tik mėgėjiškai bandau. O servetėlės tai paprastos, tačiau spec.parduotuvėse jos ne tokios nuobodžios

  10. 19 Monika
    sausio 31, 2011 21:26

    Klausyk o is kur medinuku gaut gal zinai?:))))

  11. vasario 18, 2011 23:26

    is tiesu darbas darytas belen kaip neatsakingas. kur tie auskarai su natomis tai servetele susigrublejusi reiikia tepto nuo serveteles vidurio nulupant isus sluoksnius :)


Parašykite komentarą

Sekti

Gaukite kiekvieną naują įrašą į savo dėžutę.

